Czas na awans technologiczny!

30 lis 2022 |

Eurobud JKS Jarosław ma niespodziankę dla swoich fanów w sferze digital! Czarno-niebieskie mogą pochwalić się nową stroną internetową, której twórcą jest specjalizująca się w technologiach dla branży sportowej marka Stellis.

Projekt i wdrożenie nowej strony Eurobudu to efekt szerokiej współpracy PGNiG Superligi z marką Stellis. Jeszcze w tym roku planowana jest zmiana w kolejnych klubach najwyższej klasy rozgrywkowej żeńskiej piłki ręcznej w Polsce. Ujednolicenie witryn poszczególnych drużyn to zamierzony zabieg marketingowo-medialny. Superliga Sp. z o.o. wykonała go jako pierwsza profesjonalna liga w Polsce.

- To prawdziwa transformacja cyfrowa. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy uczestniczyć w tak wielkim projekcie z tak uznaną marką oraz mieć wpływ na profesjonalizację polskiej piłki ręcznej. Jestem przekonany, że wdrażając platformę Stellis One damy kibicom, sponsorom i klubom idealne narzędzie, by być na bieżąco z rozgrywkami - mówi Łukasz Gąsiorowski, CEO Stellis.

W dzisiejszych czasach nie jest łatwo namówić kibiców do odwiedzania stron internetowych, ponieważ sferę informacyjną zdominowały media społecznościowe. Kluby doskonale zdają sobie jednak sprawę, że oficjalna witryna to bardzo ważny kanał komunikacji, o którym nie można zapominać. Istotne jest jednak to, by stworzyć intuicyjną stronę, która spotka się z pozytywnym odbiorem kibiców.

Dlatego nową witrynę www.eurobudjks.pl stworzyła wspomniana już marka Stellis, która od lat wdraża rozwiązania technologiczne dla instytucji i klubów sportowych. Jak wspomniał Łukasz Gąsiorowski, strona zespołu z Jarosławia jest zbudowana na platformie Stellis One, która pozwala korzystać z prostego w obsłudze interfejsu. To z kolei przekłada się nie tylko na bezproblemowe zarządzanie stroną, ale również na oszczędność czasu.

Na czym polega wyjątkowość nowej strony czarno-niebieskich? Przede wszystkim informacje można znaleźć w łatwy sposób, a witryna jest skomunikowana również z mediami społecznościowymi klubu.

- Dzięki stronie opartej na platformie Stellis One kibice drużyny z Jarosławia mogą znaleźć wszystko w jednym miejscu: od oficjalnych informacji klubowych, poprzez sylwetki zawodników, galerie zdjęć, materiały video po wpisy w social mediach. Każdy może znaleźć to, czym jest zainteresowany i pogłębić swoją wiedzę o klubie - tłumaczy Łukasz Gąsiorowski.

Stellis przygotował również szereg ułatwień dla klubowych redaktorów. Wyniki, terminarz oraz tabela są bezpośrednio importowane z oficjalnej strony PGNiG Superligi, dlatego pracownicy Eurobudu nie będą musieli nimi samodzielnie zarządzać. Bardzo ważną funkcją jest też  tzw. smart cropping.

- To innowacyjny system wskazywania punktów kluczowych w zdjęciach dodawanych do systemu. Na tej podstawie platforma sama pilnuje kadrowania we wszystkich formatach zdjęć dostosowanych do poszczególnych rozdzielczości urządzeń końcowych - mówi Łukasz Gąsiorowski, CEO STELLIS. 

- Przyszedł czas na kolejny awans, tym razem technologiczny. Cieszę się, że w ramach współpracy ligi z marką Stellis będziemy mogli na tym skorzystać. Strona internetowa to podstawa w komunikacji klubowej, bo to właśnie tam możemy dzielić się z kibicami oficjalnymi informacjami. Na boisku staramy się dawać z siebie wszystko, ale nie zapominamy również o innych ważnych dla kibiców aspektach. Serdecznie zapraszam na naszą nową witrynę - mówi Roman Barłoga, Prezes Eurobud JKS Jarosław.

***

Opis platformy Stellis One

Platforma marki Stellis stawia kibica w centrum zainteresowania. Dzięki unifikacji systemów IT funkcjonujących w klubach, a także oparciu dostępu do różnego rodzaju usług oferowanych przez ligę i kluby na jednym, unikalnym koncie użytkownika, pozwala na budowanie bazy danych. Platforma może pełnić funkcję znakomitego narzędzia analitycznego, marketingowego i sprzedażowego.  Jest to rozwiązanie dostępne w formie abonamentowej i rozwija się wraz z klientami, którzy z niego korzystają.  Pierwsze wdrożenie miało miejsce w siatkarskiej PGE Skrze Bełchatów jesienią 2021 roku.

***

Opis marki Stellis

Stellis działa w branży sport-tech. Celem marki jest zrewolucjonizowanie rynku technologii sportowej. Misją marki jest projektowanie, budowanie i tworzenie wiodących na świecie technologii, produktów i usług dla wszystkich organizacji sportowych, aby wszyscy kibice mogli cieszyć się tym samym profesjonalnym doświadczeniem cyfrowym.

Zespół posiada 15-letnie doświadczenie w branży technologicznej i sportowej. W skład Stellis wchodzą menedżerowie, konsultanci, byli sportowcy, którzy mogą się pochwalić pracą dla marek takich jak UEFA, UEFA EURO 2020, Widzew Łódź, Budowlani Łódź, Ruch Chorzów, PGE Skra Bełchatów, TAURON Arena Kraków, POT (Polska Organizacja Turystyczna), IHF (International Handball Federation), ZPRP (Związek Piłki Ręcznej w Polsce), SHF (Svenska Handbollsförbundet) i innych.

***